Refund policy

Our policy is valid for a period of 7 calendar days from the date of the purchase. If you receive your order and are not satisfied for any reason you can return the product for a refund. If the period of 7 days has lapsed since the purchase, we can't, unfortunately, offer you a refund.

 

Refund requirements

The following criteria must be met to qualify for a refund:

 

Product is not as described

Product must be unopened

Product must be in original packaging

Product must be unused

Product must not be damaged

 

 

In order to ensure the above criteria has been met, all returns will be inspected. If the product does not meet the listed criteria, we reserve the right not to issue a refund.

In the event that the product to be replaced is not available on the site, the customer will be contacted to take his permission in case he wants another product.

If the product is examined and it turns out that it is under warranty and the defect is found, the Volt bears the cost of shipping and repairing the product, and it is replaced in the event that it cannot be repaired or in the event of a manufacturing defect.

And it is agreed with the customer on the method of delivery of the product to the shipping companies with the customer service team.

 

 

In the event that the returned / exchanged product is examined and conforms to the conditions, it shall be returned or replaced and the customer shall bear the shipping fees.

 

 

In the event that the product is examined under the warranty and it is found that the product has no defect and does not operate according to the operating instructions, the customer shall bear the shipping fees.

 

 

Sale and clearance items

Only regular priced items may be returned, unfortunately sale or clearance items cannot be returned.

 

Shipping items

In order to return an order, you must contact us first and obtain and include a Return Merchandise Authorization (RMA). Returns will not be accepted without a valid Return Merchandise Authorization.

 

Returns can be mailed to: Give it for the Cargo . You will be responsible for paying for the shipping costs with regard to the items that you wish to return. We will not refund the shipping costs.

 

You must take care to ensure that the goods are properly packaged so that they will not be damaged while in transit. If the product is found damaged or used beyond what it takes for us to reasonably inspect it, then we may reject a refund.

 

 

 

 

 

Money Refund

In the event that the payment was made by the card, the amount will be refunded via the card. In the event that payment is made upon receipt, the customer will be contacted by the customer service to request a bank account to recover the amount, and the period of return and exchange ranges from 7 days to 45 working days.

 

 

 

Contacting us

If you would like to contact us concerning any matter relating to this Refund Policy, you may do so via the contact form or send an email to support@voltuae.ae

 

This document was last updated on January 23, 2021

 

 

 

 

سياسة الاسترجاع

 

سياسة الاسترجاع صالحة لمدة 7 أيام تقويمية من تاريخ توصيل المنتج . إذا تلقيت طلبك ولم تكن راضيًا لأي سبب منالأسباب، يمكنك إرجاع المنتج واسترداد أموالك. إذا انقضت فترة 7 أيام منذ الشراء ، فلا يمكننا ، للأسف ، أن نعيد إليك أموالك. متطلبات الاسترداد يجب استيفاء المعايير التالية للتأهل لاسترداد الأموال: المنتج ليس كما هو موضح يجب أن يكونالمنتج غيرمفتوح يجب أن يكون المنتج في عبوته الأصلية يجب أن يكون المنتج غير مستخدم يجب ألا يتلف المنتج من أجل ضمان استيفاءالمعايير المذكورة أعلاه ، سيتم فحص جميع المرتجعات. إذا كان المنتج لا يفي بالمعايير المذكورة ، فإننا نحتفظ بالحق في عدمإصدار استرداد. بنود البيع والتخليص يمكن إرجاع العناصر ذات الأسعار العادية فقط ، وللأسف لا يمكن إرجاع عناصرالبيع أو التصفية والتخفيضات  ، يجب عليك الاتصال بنا أولاً والحصول على ترخيص إرجاع البضائع وتضمينه. لن يتم قبولالمرتجعات بدون إذن صالح للإرجاع. يمكن إرسال المرتجعات عبر شركة الشحن , ستكون مسؤولاً عن دفع تكاليف الشحنفيما يتعلق بالعناصر التي ترغب في إرجاعها. لن نقوم برد تكاليف الشحن. يجب أن تحرص على ضمان تعبئة البضائع بشكلصحيح حتى لا تتلف أثناء النقل. إذا تم العثور على المنتج تالفًا أو تم استخدامه بما يتجاوز ما يتطلبه الأمر بالنسبة لنالفحصه بشكل معقول ، فقد نرفض استرداد الأموال. الاتصال بنا إذا كنت ترغب في الاتصال بنا بخصوص أي مسألة تتعلقبسياسة الاسترداد هذه ، فيمكنك القيام بذلك عبر نموذج الاتصال أو إرسال بريد إلكتروني إلى support@voltuae.ae

للإستفادة من خدمات الإرجاع والإستبدال والضمان يجب إحضار الفاتورة الأصلية أو تقديم مايثبت مثلا صوره منالفاتورةأو تفاصيل الشراء أو بيانات العميل .

يحق للعميل استرجاع أو استبدال المنتجات خلال 7 يوم من تاريخ الشراء، بشرط أن يكون المنتج بحالته الأصلية بنفس حالتةعند الشراء مع كامل ملحقاته

يشمل الإرجاع والاستبدال جميع الأصناف باستثناء (البن والقهوه، مكائن القهوة , منتجات تم بيعها في فترة  التخفيضات ) إلا إذا وجد عيب مصنعي في الصنف .

 

 

في حال عدم توفر المنتج المراد استبداله في الموقع ، سيتم التواصل مع العميل لأخذ اذنه في حال رغبته بمنتج آخر.

بعد أستلام المنتج من العميل و فحص المنتج واتضح أنه تحت الضمان وتبين العطل يتحمل فولت تكلفة 

تصليح المنتج ويتم أستبداله في حال تعذر أصلاحه أو في حال العيب المصنعي  ويتحمل فولت رسوم التوصيل للعميل في داخل الدولة .

ويتم الاتفاق مع العميل على طريقة تسليم المنتج لشركات الشحن مع فريق خدمة العملاء  .

في حال تم فحص المنتج المسترجع \ المستبدل وكان مطابق للشروط يتم أسترجاعه أو أستبداله ويتحمل العميل رسوم الشحن .

في حال تم فحص المنتج ع الضمان وتبين بأن المنتج لايوجد به عطل ولم يتم تشغيله باتباع إرشادات التشغيل يتحمل العميلرسوم الشحن .

 

 

اليه استراد النقود

 

 

في حال تم الدفع عبر البطاقه يتم استرجاع المبلغ عبر البطاقة . وفي حال تم الدفع عند الاستلام سوف يتم التواصل معالعميل من قبل خدمه العملاء لطلب حساب بنكي ليتم استرجاع المبلغ  وتترواح مدة الاسترجاع والاستبدال من 7 ايام حتى45 يوم عمل.

 

 

 

 

 

 

 

تم آخر تحديث لهذه الوثيقة في 23 يناير 2021